tips till bättre självkänsla,

jag har märkt att tyv varenda jävel mår så jävla dåligt med sig själv, så jag skulle bara vilja säga en sak.
till er som känner att ni är fula eller att det bara är nått som du inte gillar och det förstör för hela din dag.

  • om du vill må bättre utan plastikoperation så ställ dig helt naken i speglen och kolla på dig själv.
    säg såhär "FYFAN VA JA E SNYGG", inte tyst som om du ljuger eller inte menar de, utan riktigt jävla kaxigt.
    "fyyfan va ja e snygg alltså!" , gör så varje dag.

  • såfort någon ger dig en komplimang tror du att dom ljuger?
    skit i det tänk inte på det, utan säg "tack , jag vet"
    just det dära "jag vet" de gör så jävla mycket alltså. helt sjukt.
  • visa dig själv respekt som du visar andra människor. om du inte visar respekt till andra e de ju inte konstigt att du själv inte mår bra, för de handlar om karma.
     
  • och du föresten, du ska inte umgås med folk som ger dig negativ utstrålning, eller med negativa människor.
    försök få bort de människorna ur ditt liv, det gör att du själv mår skit .
    så om du vill må bra. gör så gott du kan. ge inte upp.




jag kan iallafall säga stolt att jag är 100% nöjd med mig själv. JUST NU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0