kläder ?

varför allt detta bekymmer om vad man ska ha på sig , VAFAN SKA JA HA PÅ MIG NU ?
jag har ingenting att ha , tycker jag, men sen när andra kommer till mig säger de " men gud va mycket kläder du har"
ush, ska ja orka gå ner i tvätt stugan och titta om där e nått. ska jag orka de ?
fan va lat ja e. hahahaha. ¨

Ebba e så jävla bra, så jävla inspirerande. Nu ska jag iallafall börja gå ut och gå promenader med min lilla hund selma, och jag ska göra 10 magövningar innan ja ska sova, jag ska äta nyttigt och leva bra. KOMMER JAG KLARA DET ?
är jag inte för lat? Men ebba sa till mig hur på ett vis så att man verkligen vill. hehe.
ebba du e cool.

Kommentarer

Postat av: ebba

men aaaah daniella vad GULLIG du är!

fy vad glad jag blir att jag verkligen kan inspirera någon till något bra! jag måste ju vara bäst? HA HA. bra att jag till slut gick in och läste din blogg, nu fick jag en massa självförtroende:D

ha ha, nej men du är helt underbar min vännis, du betyder jättemyycket <33

2008-10-20 @ 12:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0