innan idag under skoltid

Idag vid 10 på förmiddagen så skulle jag till banken för att föra över pengar till mitt sparkonto,
för jag har inte fått igång min internetbank, så måste gå till banken, jobbit men sant.
Iallafall, jag ska försöka spara ihop pengar till en bil nästa sommar, körkortet är redan betalt


Men när jag hade varit där , kom jag på att jag skulle köpa en almenacka, så jag gick till Bokia där i Ängelholm, 
och jag köpte en jätte fin almanacka, som jag kan göra egen framsida till :D
jätte fin,
 

men nöjde mig inte med det, så köpte en liten rosa bok, där jag tänkte ha citat i, så är det någon
som kan något bra citat, skriv det till mig så kan jag skriva in de i min rosa lilla bok.


Men jag köpte även en budgetbok, för att hålla koll på budgeten såklart.  

det bästa citatet jag fick idag var av min lärare mathias ;

"även du brutus"

fattar du ? nej inte ja heller ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0