inga problem, ska man vara lycklig nu?

    • i fredes jobbade ja i ängelholm "sjöholms" , första gången stängde ja själv,
      anna kom å hämtade mig. åkte hem till dom,
      sen jobbade jag på EFS igår, de va faktiskt kul att komma tillbaka efter så lång tid,
      konstigt nog så kunde ja allt automatiskt, kändes inte alls som att ja varit därifrån,
      de va kul.
      efter jobbet tänkte jag att ja skulle övningsköra lite med pappa, så vi skulle det,
      men sorgligt nog somnade jag i soffan, så de blev inget. Fick lite ångest när ja vaknade,
      men de e smällar man får ta.
      om man ska sammanfatta helgen på ett kort vis, så kan ja säga, mysigt :P
      hehe,

    • idag var jag hos farmor och kollade på hennes nya saker och fikade lite,
      fick några tavlor av henne, vinylskivor som ja tänkte sätta upp sen i mammas och min lägenhet,
      de e skitfint, sen fick jag också en sånn här kaffebön mosare som jag alltid lekte med när ja va liten,
      jag brukade sätta i pengar i den och försökte mosa dom, haha, de gick inte bra,
      men de e ett perfekt minne från min farfar som gick bort för några år sedan.
    • för övrigt har de inte hänt något speciellt, sitter här och väntar på att jag ska bli trött, eftersom jag sov till klockan två på eftermiddagen idag. haha, jaja,
      ska ut nu och ta en god ciggarett, sen ska ja väll ringa Paul och se vad han hittar på. ha deee,

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0