20/9 HARD WORK WORK !

mina fötter värker efter att ha sprungit runder och servat 130 pers. Dom värker så att jag blir knäpp.
Mina ögon håller på som om det är en magnet i  mina underfransar, jag är så trött så trött.
Men jag ska ändå till my nu snart, sen till paul. Jag stressar från morgon till kväll.
Men det har varit väldigt trevligt hos Pappa och Anna. Och jag har fått hem en masas filmer, så det blir väll filmkväll resten av veckan. Rätt skönt endå, men saken är ju den att ja ska på ett direkt igen på måndag. Då är det skolan tidigt, sen jobba direkt. jag börjar fundera över om jag verkligen klarar det. Men jag klagar inte för det är jag själv som valt det.
Ingen annan , jag har en egen vilja. Om ni inte redan visste det.
     Paul ville dricka lite idag, det kan vi väll. Det känns rätt skönt. Att mysa lite där och så. Så sticker nog till honom rätt tidigt kanske. Men jag får väll se. Orkar inte planera varenda lilla rörelse jag gör. Men det är väll så det är.


BILDER ÄR TAGEN EXAKT EN MÅNAD SEDAN

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0