ledig imorgon,

Hej, idag har varit en händelserik dag, jag skulle ta tåget från hässleholm idag vid fem till åstorp. Men saken var den att strömmen hade gått i centrala hässleholm, och då kunde ju inte tågen köra ifrån stationen eftersom de går på el. Hm, jag väntade från klockan 17.00 - 19.00 då kom pappa och hämtade mig, otur nog så hade strömmen precis slagits på när han kom, så han körde mig till Perstorp så kom tåget och jag åkte hem. Jag lovar mina tår va blåa när ja kom hem, för ja visste inte när pappa skulle hämta mig så jag stod utomhus i säkert 40 minuter och väntade och kolla åt höger och vänster.

senare väl hemma så duschade jag och vid 22 tiden åkte jag till paul, och nu sitter jag hos honom, vi snapsar lite jägermeister, jag är ledig imorgon och jag jobbar hela helgen så ja passar på nu å dricka lite:P inte för att ja e alkis eller nått, utan endast för att ja kan!

ska köra imorgon på trafikskolan, de ska bli kul. missade teorin idag tack vare strömavbrottet!
hahahaha, läs norra skåne imorgon e ni snälla, och leta efter en text skriven av: Daniella Engström . ..
för det är jag, och det är jag isåfall som skrivit den! hihi !

IM FAMOUS BABY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0