the beach

Idag när jag vaknade va det lite underligt, jag blev inte väkt av min mamma som vanligt, utan av min morbror, han va där och alla ungar badade i våran pool, jag steg upp, sen kom mamma hem tidigare från jobbet,
jag gick ut tog min morgon ciggarett, och drack mitt kaffe.
   Sen bar det iväg, till Maxi där köpte vi alla ost & bacon korv år lite andra korvar som vi skulle grilla på gröningen,
Väl på gröningen skulle vi bada, men det var en massa maneter, så jag doppade mig och sen la jag mig på bryggan
och gjorde mitt efterlängtade sudoku, så underbart avslappnande att ligga där.
   Sen kom resten av min uppstressande släkt . och det va inte lika lungt längre, men jag låg där obekymrat och gjorde sudoku och solade.

Väl hemma så tog jag ut lollo på gräsmattan och hon blev glad när hon fick äta massor med gräs och sprätta runder som ett marsvin, vilket hon är. Hehe.

Nu sitter jag här och tänker på hur mycket jag saknar paul och vill träffa honom, men det får bli imorgon, han ska träffa sina kompisar idag. Hehe, man kan ju inte vara varje dag :P Hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0