Love is in The Air

Ibland får jag en sån underbar känsla när jag tänker på Paul. Det känns som att jag är så kär att det inte går att förklara med ord. Nu när vi var i Sälen hade vi sånna ögonblick då vi bara tittade på varandra och var lyckliga för att vi hade varandra och då märker man hur mycket kärlek verkligen betyder för en.
   Det är sånna tillfällen jag aldrig vill glömma. När jag tänker på dig Paul så försvinner allt annat, jag förstår hur mycket du betyder för mig. Jag förstår att vi kommer inte kunna skiljas åt, aldrig. Du kommer finnas i mitt liv för alltid.

Vi har nu varit tillsammans i 861 dagar..



Kommentarer

Postat av: ULRIK

VILKA KÄRLEKSSNUTTAR.........MYSIGT

2008-12-28 @ 23:35:31
Postat av: bebba

ni är så fina, men det vet ni redan!

värsta paret,

pusspådigminvänjagsaknardig(:

2008-12-29 @ 12:28:20
Postat av: bebba

förresten det var jag som kommenterade haha (:

2008-12-29 @ 12:29:41
Postat av: daaniee

haha, tack :P ebba du e bäst på kommentarer , haha,

2008-12-30 @ 10:19:26
URL: http://eeinaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0