20 augusti 2008

det regnade , men det va endån en underbar dag.
min och pauls 2års dag. hela två år tillsammans, det känns inte som det , men det känns underbart
vi skulle fira det genom att åka ner till stan kanske äta god mat och så, men vi kom till knutan sen öste det ner,
ingen av oss ville ut i ösregnet, haha,
så det blev macdonalds, men det gjorde ingenting. det va mysigt endå.
sen stack vi hem till honom och kollade på film,
"one missed call", skit bra skräckis. hihi.


men paul du skulle  bara veta hur mycket du betyder för mig. du betyder allt. du är verkligen bäst.
du är världens bästa pojkvän och du, vi ska inte bry oss om vad andra människor tycker, kom ihåg detta. skit i det.
folk får tro eller tycka vad dom vill. okej.
så skit i det. vi har varandra det är det som betyder mest, alla andra kan dra.
och du vi är oslagbara tillsammans, osärbara, ingen kan sära på oss, folk kan försöka.
vi har våra dåliga dagar, vi har det, och det är bara dra för när vi bråkar och säger vad vi tycker,
det är då vi kommer närmare varandra för varje gång.
vi har våra bra stunder också, när vi e hemma hos dig och kollar film, eller bara ligger i sängen och myser och pratar.
när vi är ute någonstans utan att veta vad vi ska göra och beslutar oss för att gå till dig mot min vilja, haha,
när vi ger varandra komplimanger, när vi säger att vi älskar varandra,
när du och jag bara myser, underbart.

ibland när jag är någonstans och börjar tänka på dig kan jag få den här underbara känslan av hur mycket jag verkligen älskar dig. då kittlar det till i hela mig och jag börjar längta efter dig, antagligen tar jag min mobil och skickar sms eller ringer dig. men denna känslan är bäst när jag är med dig för då kan jag säga det direkt och visa dig hur mycket du betyder för mig.

du är min luft, kan verkligen inte andas utan dig. .  du gör mig galen men också lycklig. du är mitt allt.
jag älskar dig obeskrivligt mycket min baby.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0